مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 12:552020-12-26سياسي

فارس من| مشکل تلفن ثابت «طلاییه 9 شرقی» اردبیل تا دو هفته آتی برطرف می شود


مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: با توجه به اقدامات انجام یافته در شهرک کشاورزی اردبیل مشکل نبود تلفن ثابت در منطقه «طلاییه 9 شرقی» تا دو هفته آتی برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سامانه را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار پیگیری از مسؤولان شده اند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در پیگیری این سوژه؛ بهمن اسماعیل زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: اقدامات لازم در راستای رفع مشکلات فنی خطوط تلفن ثابت در منطقه طلاییه 9 شرقی شهرک کشاورزی آغاز شده و تا دو هفته آتی این مشکلات برطرف شده و خطوط تلفن ثابت در اختیار شهروندان این منطقه قرار می گیرد.

وی افزود: در خصوص مشکل عدم آنتن دهی تلفن همراه در این منطقه نیز تا به امروز مشکل خاصی گزارش نشده و اما علی رغم این امر اقدام به تقویت و رفع نواقص احتمالی در خصوص آنتن دهی تلفن همراه در این منطقه نیز خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل بیان کرد: علی رغم وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه و افزایش چند برابری قیمت، در حال حاضر برنامه ریزی برای راه اندازی 80 سایت شهری و روستایی برای تقویت آنتن دهی تلفن همراه در اردبیل را انجام داده ایم و امیدواریم با احداث و بهره برداری از این سایت ها شاهد رفع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مشکل تلفن ثابت «طلاییه 9 شرقی» اردبیل تا دو هفته آتی برطرف می شود

فارس من| مشکل تلفن ثابت «طلاییه 9 شرقی» اردبیل تا دو هفته آتی برطرف می شود